تشخیص ترکیدگی لوله

برای ترکیدگی لوله و نشت آّ معمولا با دستگاه و گذاشتن یک ظرف در زیر لوله انجام مشود که درصد خطا در این روش بسیار بالاست.

با توجه به نیاز این دستگاه در کشورمان معمولا از کشورهای دیگر مثل ژاپن خریداری می شود و با این دستگاه ها تشخیص به دقت انجام می شود و قادر است میزان عمق ترکیدگی را نشان دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

روش تشخیص ترکیدگی لوله با دستکاه:

تشخیص ترکیدگی به این ترتیب می باشد که دستگاه اواج صوتی را که از فشار آب ناشی است را گرفته و محل دقیق ترکیدگی را مشخص می کند.

تشخیص با این دستگاه بسیار آسان و دقیق است که به دلایل قیمت بالا کمتر خریداری می شود.

این دستگاه ها خطای کمتری دارند و دارای سنسورهایی هستند که بسیار حساس هستند و دقیق و بدون خطا محل دقیق نشت و یا ترکیدگی را مشخص می کنند.

تشخیص ترکیدگی تا چه عمقی امکان پذیر است؟

معمولا دستگاه ها نهایت عمقی که تشخیص می دهند 40 سانتی متر است، بنابراین در عمق بالاتر نباید انتظار داشت که دستگاه تشخیص دهد مگر در صورتی که آنقدر نشتی زیاد باشد که ایجاد صدا کند و دستگاه از طریق امواجی که به آن می رسد ترکیدگی را تشخیص دهد، البته این دستگاه برای ساختمان ها قابل استفاده است و برای نشت های صنعتی باید از روش های دیگری استفاده کرد.

دقت تشخیص ترکیدگی با دستگاه چقدر است؟

اگر در ساحتمان شما نم و رطوبت حاصل از ترکیدگی ایجاد شده باشد حتما باید قسمتی که سوراخ شده در لوله را پیدا کنید و تمعیر کنید و در صورت نیاز لوله را تعویض کنید و بعد از انجام کار حتما محلی را که تخریب شده را ترمیم کنید.

همچنین شما عزیزان جهت دریافت خدمات تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه در قم و لوله بازکنی در قم می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با یکی از شعب شرکت خدمات فنی آبان تماس حاصل فرمایید

خواندن 1753 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید