مکانیزم عمل دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به چه صورت است

لوله های آب و فاضلاب ممکن است به دلیل فرسودگی و یا مشکل در سیستم لوله کشی دچار نشتی شوند

نشتی لوله های آب و فاضلاب در صورت عدم تشخیص به موقع میتواند باعث ریزش ساختمان شده و  به دنبال آن مشکلات بیشماری را موجب شود . لذا باید لوله های ساختمان را مرتب از نظر سالم بودن چک کرد تا در صورت وجود نشتی در اسرع وقت تشخیص داده شود و نسبت به ترمیم آن اقدام شود و از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری شود.

مکانیزم عمل دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به چه صورت است

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله میتوان از محل ترکیدگی یا شکستگی اطلاع پیدا کرد . توالت ها در اغلب مواقع جزء عمومی ترین منابع نشت آب در خانه ها هستند که معمولا به دلیل اینکه نشتی آن ها قابل دید نیست مورد توجه قرار نمیگیرند مگر اینگه نشتی کوچک در آن ها به نشتی بزرگ تبدیل شود و صداهایی مثل شرشر آب به گوش برسد و وجود نشستی قابل تشخیص شود .

دستگاه تشخیص گرفتگی لوله از نظر ساختاری دارای یک محفظه کپسول مانند است که داخل آن یک گیرنده و یک فرستنده امواج وجود دارد . عملکرد این دستگاه به این ترتیب است که باید آن را بر روی لوله و یا مکان مورد نظر حرکت دهید تا فرستنده امواج خود را به هدف مورد نظرارسال کند و امواج برگشتی را دریافت کند تا درنهایت از طریق ارسال امواج اگر لوله ترک یا شکستگی داشته باشد شناسایی شده و جهت ترمیم آن اقدام شود .

در گذشته که دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله وجود نداشت برای تشخیص محل نشتی می بایست کل ساختمان تخریب میشد که این کار علاوه بر اتلاف وقت و هزینه عواقب زیادی نیز در پی داست که امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی این مشکلات حل شده و کار لوله بازکن ها نیز راحت شده است .

همچنین شما عزیزان می توانید جهت تشخیص ترکیدگی لوله در قم و همچنین خدمات مربوط به لوله بازکنی در قم و تخلیه چاه در قم با شرکت خدمات فنی ابان تماس حاصل فرمایید

 

 

خواندن 1965 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید